onsdag 14. juli 2010

Tunika te mæ sjøl gitt.


Jeg hadde store planer om å strikke en soldress til Selma, alt gikk bra helt til jeg skulle frem og tilbake på dressen. Å jeg som hater å strikke vrang da. Grr....måtte jo heller starte på noe mer fristende kan du skjønne. Så da ble det denne tunikaen fra Drops
Jeg har brukt en knall lilla Muskat.


Ja,nå tror du kanskje at jeg fortsetter med soldressen? Å nei da. Startet på en Marius boddy 0-3mnd isteden;-) Å en jakke med rundfelling fra Nøstebarn, 2år:-)

5 kommentarer:

  1. Super tunika du har strikket deg. Sitter jo som et skudd!

    SvarSlett
  2. Kjempefin tunika. Digger fargen :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig tunika du har strikket.

    SvarSlett
  4. Kjæmpefin tunika i godt bomullsgarn, hærli farge,fasong å rundfelling på toppen, godt jobba!
    Ha goe fine sommerdaga:-)

    SvarSlett