torsdag 22. juli 2010

Strikketøymappe.


I dag tok jeg med symaskina mi til Ixien.Symaskna mi har vært litt vrien i det siste, å det er jo ikke rart med meg som eier. Ixien pleide den med kjærlig hånd, å fikk alt til å fungere helt perfekt igjen. Tusen takk.

Å ikke nok med det,men hun var tålmodig nok til å vise meg hvordan man syr en strikketøymappe også.
Stoffene var det karipia som hadde med seg. Å det var ikke lite hun hadde med for å gi bort til oss damene. Tusen takk til dere begge to.

Jeg har stor kosa meg i dag. Å i kveld skal jeg sy på kjolen til Selma. Den tror jeg blir super duper søt. Å da blir det en ny utfordring....skråbånd.

1 kommentar:

  1. Så deilig at du og symaskina er blitt venner da;)
    Strikketøymappa ser ypperlig ut, og den sorten går det godt an å ha flere av. Tror jeg også må lære meg den kunsten;))

    SvarSlett