mandag 5. juli 2010

Prosjekt kosekrok


Det store vinduet på stua har alltid vært populært både for store og små. Jeg sitter ofte i stolen der å drikker kaffen min,å ser utover den strålende utsikten vi har. Ungene sitter oppi vindusposten,å leker.
Det blir litt trangt når alle skal sitte der, så nå fikk vi endelig sommla oss til å lage en kosekrok.

Kenneth hadde tidligere snekret senger til ungene. Nå var det på tide å hive ut dem, å kjøpe køyeseng til Aurora og Vetle. Dermed ble det en del hobbyplank til overs. Å da har jeg gode ideer til hva man kan lage vettdu.

Heldigvis er ikke mannen tung å be når jeg kommer med mine merkeligste påfunn, til de merkeligste tider. Han satte igang å laget benk og puff til storvinduet.

Ettersom det ikke var helt planlagt hadde vi ikke fått alt vi trenger i hus, men det jøkke no. Dere ser nå litt hvordan vi tenker her da.

Veggene og lister/karmer skal males i samme farge som benkene. Benken skal få oppbevaringsmuligheter til symaskna mi og garantert til litt garn.
Vi må kjøpe trekk til madrassene. Å noen store herlige puter må vi ha. Vennskapsteppe skal få en plass der, så nå er det bare å sende meg vennskapslapper dere.

Regner med at vi skal få det riktig så trivelig oppi kroken der.

TRYKK PÅ BILDET, Å FÅ DET STØRRE.

11 kommentarer:

  1. Det er FANTASTISK med benk i vinduet! Sååå koselig!!!

    Kos deg du også og ha ei strålende uke!

    Klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  2. Så utrolig deilig den kroken kommer til å bli. Og hvilken utsikt det var :-)

    SvarSlett
  3. Så smart det var! Det blir en kjempefin kosekrok.

    SvarSlett
  4. Så fint det blir Maria. Jeg ønsker meg også slikt vindu.

    SvarSlett
  5. For en fantastisk kosekok! Der skulle jeg gjerne sittet med strikketøy og tekopp og beundret utsikten! Ha en fin uke! :)

    SvarSlett
  6. Flott ide og nydelig utsikt:-)

    SvarSlett
  7. For en utsikt! Kosekroken deres blir helt perfekt og masse brukt!

    SvarSlett
  8. Så herlig m en kosekrok som alle kan bruke :)
    Skulle gjerne hatt en slik!
    Skjønner ikke hvordan du har tid til alt... veldig produktiv dame ;)

    SvarSlett
  9. Dette vert ein fantastisk kosekrok! Du skulle ha budd i huset mitt nokre veker, så hadde det kanskje vorte nokre endringar her;) Men eg trur du måtte ha tatt med mannen også!

    SvarSlett
  10. Koselig! Det var virkelig en fin måte å utnytte kroken på.. Ha en fortsatt fin sommer!

    SvarSlett
  11. Det der var virkelig en flott ide!! Ser for meg maaange flotte stunder med små & store i den goe kosekroken der!! :D Kjekt å ha en handyman som er med på notene - jeg har en slik jeg også, de er verdt sin vekt i gull og litt til!! <3

    SvarSlett