torsdag 8. juli 2010

Herlige dager på hytta.




Første uka av sommerferien er straks over. Vi har hatt det så herlig på hytta,med sol og nesten skyfri himmel.

Det er så deilig å bare slippe ut unga når det passer dem. Trenger ikke å ta hensyn på samme måte som vi må her hjemme.
Gjøken har vi hørt omtrent hele uka, han sitter nå bare der å sier hoho,hoho. Det er vel det eneste vi hører av lyder også.Ja også en traktor i ny og ned, å elva som bruser.

Jeg har fått strikket litt da, å det er vel ikke noe nytt. Jeg strikker jo uansett hvor jeg befinner meg. Det er jo da jeg slapper av,å nyter livet.

Kenneth har startet med et nytt prosjekt på hytta nå. Så vi fikk brinkt mye materiale oppover i går. Det er en platt på ca 35 kvadrat som skal ta form. Vi er jo nesten inngrodd av ugress,så vi må gjøre det vi kan for å få til rene soner.

Her ser dere noen bilder som er tatt på Vamsstuggu. Navnet på hytta ble tl ved å ta forbokstavene til ungene(selma var ikke født da) V(etle)A(urora)M(athias)S(ebastian) og Stuggu hørtes så Oppdalsk ut;-)

Bua som ble satt opp heter Markenbu MAR(ia)KEN(neth)(si)BU. Nå gjennstår det å sette opp et "hus" hvor vi kan lage et navn utifra Selma også. Viktig at alle får bidratt vettdu. Vi har vel ingen planer foreløbig om det,men det blir vel en dag.

Vetle har tatt noen bilder inne på hytta da,ettersom jeg tok ute.

Så er det en billedserie av Selma. Det 5te barnet får rimelig fri oppdragelse, så lek med vannmelon på bordet er helt normalt;-)

TRYKK PÅ BILDENE FOR Å SE DE STØRRE.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar