fredag 23. juli 2010

Fyttikatta,så gøy det er å sy.

Ja,nå ble jeg bitt av sybasillen jeg også. Nå var det skråbånd som var første utfordringen. Å det var faktisk mye lettere enn jeg hadde trodd:-)
Mønsteret er tegner av en kjole som Karipia har.

Jeg ble kjempe fornøyd med den kjolen, å gleder meg til Selma skal plukke små stein å legge i den store lomma.





Netse utfordring var knapphull. Å det var mye vanskeligere enn jeg hadde trodd:-(
Har knotet så mye med denne vrengbare kjolen at den går i søppla. Fysj for noe knot det ble. Mulig hodet prøver å fortelle meg at det er nok sying akkurat nå.
Mønsteret er fra boken: Sikk Sakk



7 kommentarer:

  1. Nydelig kjole!
    Det med knapphull skal du ikke tenke på, før du ve ordet av det er det piece o' cake ;)

    SvarSlett
  2. Så flink du er!! Flotte kjoler i nyydelige stoffer!

    SvarSlett
  3. kjempesøte jentekjoler!
    vurderer å kjøpe symaskin jeg også gitt, særlig nå som jeg ikke kan strikke:-D

    SvarSlett
  4. Så søt kjole! Knappehull fikser du etterhvert. Mye annet fint du hadde sydd også. Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  5. Skal si du har fått sving på symaskinen. Mye fint du har sydd, og snart får du nok tak på knapphullene også. Du får sy om igjen og om igjen på en prøvelapp en sen nattetime helt til du knekker koden :)

    SvarSlett
  6. En prøvelapp hadde kanskje vært lurt ja Marit Johanne;-)
    Det var i allefall ikke godt nok å bare ha sett hvordan det skal gjøres:-)

    SvarSlett
  7. Så søt å fin den kjolen vart, supert me lomme te småstein!
    Ha goe syglade daga:-)

    SvarSlett