tirsdag 29. juni 2010

Tusen,tusen takk Ixien



Dette var alt for mye for meg. Snuffs...du er ikke sann.
Det var en liten frøken som var rimelig fornøyd i allefall.

Jeg og Selma plukket med oss en hel pose med rabarbra i helga, som ixien skulle få. Å tror dere ikke at fruen har sydd forklekjole og sommerhatt til lille snuppa da. I selveste Marimekko stoff. Sukk...en skjønn liten frøken som måtte ut å teste anntrekket i dag. Å selvfølgelig måtte hun ha en riktig tøybleie som passet kjolen. Litt lettkledd er det lov å være når man er så små, å det er sommer.

Dette var helt strålende, å jeg sier nok engang tusen,tusen takk.

(ps.Det mønsteret må jeg få låne en dag)

TRYKK PÅ BILDENE SÅ BLIR DE STØRRE.DERE MÅ BARE SE ALTSÅ.

10 kommentarer:

  1. Så nydelig kjole og utrolig nydelig modell også..
    Ser ut til at både kjole og sommerhatt ble vel motatt hoss dere..

    Ønsker dere en flott sommer :-)

    SvarSlett
  2. Herlig jente med nydelig kjole og hatt! Håper det blir mange fine varme dager som hun kan glede seg ute i fint sett.

    SvarSlett
  3. Så sommerlig og nydelig frøken, kjolen var bare lekker.

    SvarSlett
  4. Helt herlig!! Både kjolen og jenten!!

    SvarSlett
  5. Flotte bilder av frøkna, Maria, ser ut som om hun trives i sommerkjolen.

    Jeg håper det er Ok om jeg tjuvlåner et bilde..glemte å ta selv...
    Kirsti

    SvarSlett
  6. Hun ble kjempe fornøyd Kirsti. Det er så gøy å se når hun får noe,for hun later ikke som hun liker ting akkurat. Jeg har sett prinsesse vilikke til tider også;-)

    Klart du kan tjuvlåne et bilde. Bare hyggelig det. Får du til å bruke disse,eller skal jeg sende deg enkelt bilder på mail?

    SvarSlett
  7. Heldi den hærlie tulla som fikk et sånn nydli å søtt sommerantrækk! Kjæmpeflink me så mangt hu Kirsti. Flotte bilda av solstrålen Maria.
    Ha en god å fin sommerdag:-)

    SvarSlett
  8. Så flott lillepia er med ny kjole og hatt, og stilig med matchende tøybleie da!!! Kjolen er kjempe flott og i nydelige farger. :-)

    SvarSlett
  9. Hei! Takk for besøket i bloggen min :) for noen herlige bilder du har tatt av en herlig liten frøken! Ser ut som hun er veldig lykkelig med nytt forkle :o) ha en flott dag og helg!

    -Saria

    SvarSlett