mandag 28. juni 2010

Heia Liverpool




Da er ullbuksa endelig ferdig. Det går jo reser fort å strikke selve buksa, men de forbaska maske stingene er noe herk. Tidkrevende og vanskelig å få pent. Ja,ja,det viktigste er at Vetle ble strålende fornøyd.
Ideen fikk jeg fra bloggen ordentlige bleier Du må bare ta turen innom henne, for det er utrolig mye inspirasjon å hente der.
Jeg hadde ikke noe mønster på buksa,men tok utgangspunkt i et Mor aase mønster og logoen tegnet jeg av så godt jeg kunne fra et bilde av liverpool buksa bloggen ordentlige bleier.

2 kommentarer:

  1. Kjempefin bukse. Det må nok bli en lignende på lillebror til høsten, bare andre farger :-)

    SvarSlett
  2. Den var knall - stilig! Må jo bare falle i smak:-) Ja maske sting er noe av det vanskeligste å få til - jeg får det aldri til å bli fint...

    SvarSlett