torsdag 6. mai 2010

Jeg imponerer stadig meg selv


På strikkekafen sist hjalp Karipia meg å hekle lue/hatt.
Det var ennda godt jeg hadde en så rolig og tålmodige lærer, for det var ikke lett, med staver,luftmasker,økinger osv. Hodet fikk sannelig kjørt seg litt den dagen.

Merker at hodet jobber mye seinere nå enn før jeg ble syk. Det er en liten kobblingsfeil i topplokket til tider ja, men bare jeg fikk hvilt meg litt, å satt i roligere omgivelser så gikk det jo som en lek.

Det blir nok litt mer hekling fremover, for det var jo gøy da. Ekstra artig var det å hekle blomstene. De ble jo så fort ferdig:-)

6 kommentarer:

  1. Denne var utrolig søt!! Tror jeg må prøve meg på noe lignende til minstejenta mi :) Hekling er skikkelig gøy, når man blir kjent med teknikkene går det virkelig unna! Og til små sommer-klær er det jo perfekt. Har kjøpt inn garn til en svart og lilla strikket lue i dag, men kanskje jeg må hekle heller... :)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin lue du har hekla,eg lærte å hekle for 1 år siden og det er utruleg morro,går jo så mykje fortare en å strikke,akurat nå så har eg fått totalt dilla på grytekluter,ønsker deg ei fortsatt fin uke og helg:)

    SvarSlett
  3. Så herlig lue med flotte blomster,du har heklet.

    SvarSlett
  4. åååå! så søt luen blei! jeg har kjempe lyst til å lære meg å hekle! Jeg kunne jo liksom det i skolealderen men så la jeg hekling på hyllen og nå husker jeg ikke mye av de gamle kunster.

    SvarSlett
  5. Så flott lue du har heklet, og med så fine blomster på.

    SvarSlett
  6. Søt lue. Det er moro å få til noe nytt :)

    SvarSlett