mandag 12. april 2010

Nok en hyttehelg er over









Det er helt utrolig fort dagene og ukene går. Svisj...så har det gått en hel uke.
Vi har hatt helt perfekt vær på hytta. Alle årstider er herlige på Oppdal.

I helga fikk ungene tatt i bruk joggesko, trampoline og hengekøya. Til og med små legoen ble tatt med ut. Normalt så legger vi legoen ut på et teppe på platten, men ettersom Selma vandrer rundt tok vi ikke sjansen på det. Lite hjalp det å flytte legoen opp på bordet også. Selma er og blir en klattremus som skal gjøre akkurat det samme som søsknene sine.

Kenneth fikk tatt i bruk motorsaga,mens jeg sto med Selma på ryggen å fulgte med. Det er så deilig å få bort litt trær rundt hytta.

Jeg fikk strkket på vesten min, å puffen ble flittig brukt skal jeg si deg. Det var et godt kjøp.

Sannelig så kom begge ekornene på besøk i helga også. Det er alltid koselig med slikt dyrebesøk.

Søndagen tilbrakte jeg forståelig nok i senga helt til vi skulle dra hjem, men det beggynner å bli en vane nå.Det er herlig å ligge å høre på ungene når de leker utenfor vinduet, men jeg skulle selvfølgelig ønske at jeg kunne vært sammen med de isteden for. Trøster meg med at det er mange som har det mye værre enn meg, jeg er jo iallefall ikke døende.
Jeg er jo super heldig som har så mange herlige unger som jeg skal få gleden av å følge opp fremover. Jeg må bare ta en dag om gangen. Å prøve å plukke ut det jeg tror er det viktigste å bli med på for dem. I tillegg trenger jeg den strikke dagen på tirsdager, å da kan det bare være det samma hvor elendig formman er i resten av uka.

2 kommentarer:

  1. Så mange flotte bilder dere har tatt. Du har utrolig mang fine bilder på bloggen din!!
    Alltid koselig å se innom her!! :-)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig strikkePia.
    Jeg prøver å ta vare på hverdagen. Den kommer aldri igjen,desverre.

    SvarSlett