fredag 9. april 2010

Min første auksjon



På onsdagen var jeg på min første auksjon. Det var en opplevelse jeg sent glemmer. Er lenge siden jeg har hatt det så gøy. Det var rene standup showet skal jeg si deg. Kommer garantert til å fortsette med å dra på auksjoner. Tusen takk Kirsti for at du tok oss med. Det var en minneverdig kveld.

Jeg fikk kjøpt en super herlig puff, som skal bli med opp på hytta. Oppi der skal jeg ha litt hytte garn og pinner. Kjekt å ha litt garn både her og der.

Fikk også med meg en kasse med ymse håndarbeids ting. Det var reine julekvelden å se igjenom den kassen.

15 kommentarer:

  1. Det er gøy med auksjon. Bare passe på så du ikke blir revet helt med.
    Riktig god helg til deg

    SvarSlett
  2. Auksjon er morsomt. Jeg har vært på noen og det gjelder å sitte på hånda etterhvert for å unngå å gå for høyt.

    Jeg synes Farmenbildet ditt er så kult :) God helg.

    SvarSlett
  3. Den puffen var kjempefin! Nydelige broderier! God helg! :)

    SvarSlett
  4. Auksjoner er kjempegøy. Puffen du kjøpte var nydelig.

    SvarSlett
  5. det var en nydelig puff! Så spennende med auksjon.

    SvarSlett
  6. hihi, jeg har vært på auksjon en gang og da kjøpte jeg en gammal rosa sykkel jeg aldri brukte;-)

    Liker bedre prute jeg!
    Fin puff da:-)

    SvarSlett
  7. Flott puff! Tror faktisk at jeg har brodert et lignende stolsete i halve korsting en gang i min pure ungdom :o) Ble vel aldri montert ...

    God helg til deg og dine!

    SvarSlett
  8. stilig puff .slik liker eg og.
    Ha ei god helg

    SvarSlett
  9. Så flott puff,du har kjøpt på auksjon.

    SvarSlett
  10. Så morsom puff!
    Puffer er undervurderte møbler fra en nesten svunnen tid. Jeg har flere forskjellige, og elsker hver eneste en av dem. Din var uvanlig hyggelig, så gratulerer med god auksjonsfangst :)

    SvarSlett
  11. Auksjoner og loppisser er kjempegøy! Og puffen var knallfin!

    SvarSlett
  12. Gratulerer med god auksjonsfangst! Kjempemoro med auksjoner (har vært på en del, mamma samlet antikk) og loppis!

    SvarSlett
  13. Det begynner å nærme seg tida for loppemarked og auksjon her også. Spennende. Utrolig hvor mye rart og smart man kan finne!

    SvarSlett
  14. Så gøy det hørtes ut med auksjon! Flott puff fikk du kjøpt også. Det ligger en award til deg på bloggen min, synes det er en fin blogg du har.

    SvarSlett