søndag 18. april 2010

Loppemarked,det er vårtegn det


Endelig kom jeg meg på vårens første loppis.
Var ikke allverden å oppdrive der i dag,men noe ble det da.
Hele 3 permer med strikkemønster fikk jeg med meg hjem og en aldeles nydelig løper. Sukk,den blir fin på hytta den.
Rim og regle boka jeg kjøpte når Mathias ble født, har gått dukken, å nå kom jeg over en ny gammel av samma sorten. Det er lykke det.
Tekanna har jeg lumske planer for en dag:-)
Å barnebøker fr vi aldri nok av. Den lille kurven skal jeg ha garn nøstet i nr jeg strikker ute fremover vren og sommeren. den jule boksen blir det søtsaker i til jul.
Fant også et ubrukt fotoalbum med klister sider, s der skal resten av farmen bildene inn etterhvert.

2 kommentarer:

  1. Så fin loppisfangst det ble på deg!

    Hønene ble kjempeartige ferdige, skikkkelig sjarmerende! :)

    SvarSlett
  2. Lumske planar for ein tekanne, no er eg nyfiken no ja :)

    SvarSlett