mandag 12. april 2010

Endelig noe til meg selv


Jeg kom over denne vesten først på Ravelry, men ettersom engelske mønstre er litt vrient for min del så ble det ikke noe av. Så kom jeg over en utgave på norsk på ullenteventyr, å da var det bare å sette igang.

Jeg brukte pinner nr 6 og noe garn jeg har kjøpt av ei på boden. Det står Rowan pur wool DK på nøstet. Herlig mykt garn.

Orginalmønsteret til vesten Shalom er lagd av Meghan McFarlane og du finner det på Ravelry eller i bloggen til Meghan http://involvingthesenses.blogspot.com/

8 kommentarer:

  1. den var fin! Likte fargen! deilig å endelig lage noe til en selv :) Har mønsteret lagret, men aldri fått satt i gang.
    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  2. Den vesten likte jeg! Den kunne jeg tenke meg å strikke også, kunne jo være morsomt å strikke noe annet til meg selv enn sokker, votter, skjerf og luer :)

    SvarSlett
  3. Skikkelig flott vest du har fått deg!! :-)

    SvarSlett
  4. Kjempefin vest, nydelige farger. Ha en god uke

    SvarSlett
  5. Denne var kjempeflott! Og nydelig farge :)

    SvarSlett
  6. Veldig fin den vesten, altså! Jeg syns den fargen er så nydelig. :)

    SvarSlett
  7. Kjempefin!!
    Takk for hyggelig hilsen. Du har en kjempefin blogg, gleder meg til å følge den fremover. Så får du se om ikke du kan få fart på pinnene til Barbro også (det var faktisk hun som lærte meg å strikke :))
    God helg!

    SvarSlett