tirsdag 9. mars 2010

Skyll,brett,stapp





Hver tirsdag flytter vi inn på Sverresborg,for å strikke,skravle,lære noe nytt og drikke kaffe/te og spise kjempe store porsjoner med mat. Det er åpent fra 11-16, å det sitter noen der bestandig. I dag dro vi hjem tidligere ettersom det skulle være minnestund der kl. 15.30

Sist tirsdag fikk vi beskjed om å ta med en melkekartong og saks til i dag. Så nå har ixien lært oss å lage kartong lommebok. Det var kjempe lett og utrolig artig. Kommer nok til å bli noen slike fremover ja.

Takk for nok en trivelig og nyttig dag sammen dere.

7 kommentarer:

  1. Så koselig, dette har jeg ikke fått med meg, jeg som bor i Trondheim og allting. Så morsomt med pungene av kartong :D

    SvarSlett
  2. Så morsomme de pungene var! Utrolig at det går an å lage av melkekartonger! :)

    SvarSlett
  3. Så mang du har laga, fin ja!
    Litt av et målti den solskinnsboll`n:-)

    SvarSlett
  4. Så kjempetøft å lage lommebok av melkekartongene! Gjenbruk behøver ikke være kjedelig :)

    SvarSlett
  5. såååå kuuult da...jeg kommer til tirdag!!!!!promisse!!

    SvarSlett
  6. De var kjempekule. Har en tante som bor i Sverresborg alle, og en mor som er veldig opptatt av gjenbruk. Hun blir nok begeistret når jeg forteller henne om hva melkekartonger også kan brukes til :-)

    SvarSlett
  7. Tar med kartonger jeg! Fine var de!

    SvarSlett