mandag 8. mars 2010

Restegarns teppe



Vibbedille har lært meg å strikke dominostrikk, så nå er også jeg med på ResteGARNs KOSEteppe!!!
Det er en laaaaang frist på dette her da, hele 2 år, men så lange frister kan ikke jeg ha. Da blir det bare utsatt. Så jeg har bestemt meg for å legge ut fremgangen på teppe hver mandag. Da får jeg et lite press på meg selv. Om det blir en lapp,eller 10hver uke, spiller ingen rolle, bare jeg gjør noe.

I helga ble det iallefall strikket 10 lapper. Jeg har valgt å strikke kun en farge på lappene, dette for at det kaotiske fargerote skal bli litt mindre.

4 kommentarer:

  1. Så smart å bruke restegarn til et teppe :D

    SvarSlett
  2. Jeg liker fargerike tepper og det er en flott måte å få brukt opp restegarn på.Teppet ditt kommer nok til å bli flott når du er ferdig.

    SvarSlett
  3. Det blir nok et kjempedeilig teppe etter hvert, fargerikt og fint. Tror jeg må sette "lære domino-strikk" på to-do-lista!

    SvarSlett