onsdag 3. mars 2010

Helga ble ikke helt som jeg hadde tenkt.






Jeg hadde jo pakket med meg masse garn, prosjekter og UFOer. Så får meg en herlig strikke helg på hytta, men den gang ei. Det ble ikke strikket en maske heller. Formen var ikke på min side, men vi kom nå oss ned til sentrum til skirennet iallefall.
Må prøve å stille opp på det ungene skal, så lankt jeg klarer det.
Det var ei løype på 300-400 meter kanskje, å jubelen var stor da de fikk sjokolade pause midt i løypa. En pokal ble det også på Aurora og Vetle. De visste ikke helt hva en pokal var, å hadde vel sett for seg medalje og sekk slik det har vært de 2 siste årene.
Etterpå var det en snartur innom Europris, å se på det nye garne dems. Ble ikke imponert, så nøstene fikk bare ligge der. Noen hatter kom jeg over, å de tok jeg med. Ungene elsker å kle seg ut, å jeg plukker alltid med meg litt småtteri når jeg kommer over noe.
Selvfølgelig måtte jeg og Kenneth kjøre litt staselig tilbake til hytta. Enda bra vi ikke ble stoppet, for det ville vel ha sett litt merkelig ut tror jeg.

1 kommentar:

  1. Så synd at ikke formen spilte på lag denne helga, men det ser ut som dere har kost dere likevel. Artige hatter :) Og gratulerer til ungene med pokaler.

    SvarSlett