torsdag 11. februar 2010

Sauen Selma


Det her må jo bare være årets søteste sau. Eller?

10 kommentarer:

  1. nååååå!!!Definitivt årets søteste lam!!!

    SvarSlett
  2. Den søteste sauen jeg har sett:)Sukk...

    SvarSlett
  3. Sååå fin sau!

    Tar med strikkekurven og forteller deg hvordan jeg strikket den (sånn omtrentlig, jeg skrev det ikke ned) på neste strikketreff vi skal på begge, hvis du vil. Den er strikket av ca 500 g Alaska. Egentlig er det lurere å strikke fra bunnen, ikke toppen slik jeg gjorde - mao. strikke en stor "fransk markedsveske".

    Jeg legger opp til en "Liselotte" ved åpningen av OL. Blir du med på en samstrikk eller?

    SvarSlett
  4. Nææææææ har du sett <3
    Nydeli snuppa va,åså så flink du e da :)

    SvarSlett
  5. Jannelea, jeg vil gjerne se/høre hvordan du strikket den kurven. Den var super duper fin.

    Hvilket garn skal du strikke Liselotte i ? Hadde jo lyst på det garnet Kirsti satt med jeg, men det var jo kjøpt i den store utlangd, så det går nok ikke.

    Hm...usikker på meg selv om jeg vil ha multifarget eller ensfarget også.

    Hadde vært koselig med samstrikk av Liselotte da.

    SvarSlett
  6. Ingen tvil....årets søteste sau ;o)))) Hun var jo bare kjempenydelig !

    SvarSlett
  7. Så fin den ble, de sauene er bare helt utrolig nydelige. Det ble bra efekt av det garnet du har valgt

    SvarSlett
  8. NYDLI sau å flotte kopptua!
    Ha fortsatt en fin dag:-)

    SvarSlett
  9. Aha! Det var dette bildet jeg så av sauekostyme den aller aller første gangen, rett etter at jeg lærte å strikke. Tenkte at noe sånn kunne jeg aaaldri klare, selv om jeg virkelig ønsket! Men nå har jeg sannelig min egen sau :-D
    Søte sauen Selma <3

    SvarSlett