torsdag 18. februar 2010

Mon tro om dette blir et sitteunderlag




Etter en trå på boden, så fikk jeg lyst til å prøve det her. Det var et sitteunderlag som var tovet av 4 lange fingerhekledde remser, for så å bli sydd sammen.

Det kom tips om å ikke sy sammen remsene før toving, å da greier ikke jeg å dy meg. Så selvfølgelig setter jeg igang å fingerhekler en mega remse, knyter bare på nytt garn å hekler i vei. Så har jeg sydd spiralen forsiktig sammen, men jeg kan jo nesten ikke løfte den for da detter det liksom fra hverandre. Skal få den inn i maskina i løpet av dagen nå.

Det er så typisk meg å prøve ut ting man ikke skal:-)
Er spendt på hva som skjer når den er tovet på 60grader i 2timer.

1 kommentar:

  1. Det så spennende ut!! God ide:-) Vel å merke hvis det går bra i vaskemaskinen da... Du må legge ut bilde av det ferdige resultatet da:-)

    SvarSlett