fredag 12. februar 2010

En liten smakebit fra farmen 2010

Nå begynner vi å gruglede oss til farmen begynner 1.mars
Vi har storkost oss de ukene vi dro ut til Vallersund, å var statister i høst.i 10uker var det innspilling på Tranøya/Vallersund.
Det å være statister var en helt ny opplevelse for oss alle. Det er gode minner vi kommer til å ta med oss for resten av livet.Det var en mye bedre familieopplevelse enn 14 dager i syden:-)
Det blir spennende å se hvordan de har satt sammen det hele, å hvor mye vi som var statister vil bety for serien.
Håper nesten at vi ikke vises så mye nå, litt skummelt at andre skal mene noe om det vi har gjort.
Her kan du se en liten snutt

8 kommentarer:

  1. Så spennende, det skal det nok bli morro å se, ha en flott helg hos dere!

    SvarSlett
  2. Da må jeg nesten få med meg en episode! Ha en god helg!
    Smil fra meg

    SvarSlett
  3. Da får jeg se om jeg får med meg litt da. Ikke noe jeg vanligvis ser på. Lykke til - det blir sikkert ikke noe skummelt i det hele tatt. Sikker på at dere var flinke.

    SvarSlett
  4. Ohhh så spennende da
    Må nesten se om jeg ikke får sett noen episoder no.. :)
    Det kommer helt sikkert til å bli kjempe bra !!
    Ha en hærlig helg
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  5. Kommer til å se etter dere når det begynner. Og være stolt over at hun der, hun "kjenner" jeg ;)

    SvarSlett
  6. Så spennende! Tror sannelig jeg må følge med i år da!
    Det foregår jo "nesten i nabolaget" også da.

    SvarSlett
  7. Det kommer til å bli en spent familie som da benker seg foran tv'n kan jeg tenke meg:) Må jo ha vært en skikkelig flott opplevelse å få ta del i noe slik. Gleder meg til Farmen starter:)

    SvarSlett
  8. Så spennende, skal prøve å få med meg Farmen når det begynner.
    Kan tenke meg at det ble en flott opplevelse for hele familien ja. :-)

    SvarSlett