torsdag 25. februar 2010

En herlig dag med barna






I dag satte jeg en bolledeig, så tusslet jeg, Aurora og Sebastian opp til . Vi skulle levere inn en del bøker, å selvfølgelig ble det til at vi hadde med dobbelt så mye hjem igjen.
Det var deilig å komme seg ut i sola en tur.
Da vi kom hjem hadde Mathias stekt rundstykker til oss. Vi spiste en deilig lunsj sammen,å det var ekstra stas at lunsjen ble spist på stua.
Så ble det en rolig lese stund, mens jeg kunne sitte og strikke et sjal til Aurora.
Bolledeigen hevet utrolig godt ettersom den sto så lenge. Å til kvelds hadde vi bollefest og kakaofest Å det var store øyne på ungene når de oppdaget at det var sjokolade i bollene.
Håper jeg får mange slike dager, for de er gull verd for både liten og stor.

2 kommentarer:

  1. Høres ut som en skikkelig herlig dag :o)
    Slike må man ta vare på !!
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Godt å lese om en flott dag, Maria!
    Jeg har mange gode dager med ungene lagret i hjertet mitt!

    Kirsti

    SvarSlett