fredag 15. januar 2010

Spiderman lue


Huff huff,jeg har gjort noe dumt

Jeg: "Har du brukt Sjørøver lua di i barnehagen i dag da Vetle??
Vetle: "NEI. Dein e stygg.
Jeg: "Jamen, det va jo du som sa du villa ha en sån
Vetle: Nei, har aldri sett en sån, å no har æ kasta dein
Jeg: "Koss lue har du villa hatt da?
Vetle: " SPIDERMAN"

Så da har jeg strikket på spreng i ettermiddag og kveld, å håper at jeg kan overrekke surpompen min den i morgen tidlig.
Heldigvis så har han valgt ut logoen selv, bare sån at jeg vet at jeg er på riktig vei.

8 kommentarer:

  1. Bestemt herremann og bra e no det! Lua var fin den.

    SvarSlett
  2. Hehe de er bra bestemte og søte de små. Blir nok en fornøyd barnehagegutt nå skal du se :)

    SvarSlett
  3. Bestemt ung herremann det der ;)
    Håper han blir fornøyd nå
    God helg til deg og dine

    SvarSlett
  4. Disse barna, blir aldri fornøyd og ombestemmer seg på et blunk! Men, du har strikket en kanllfin lue, og den MÅ bare være alle smågutters drøm!
    Håper formen din er bedre, og at du får tatt det med ro. Kroppen pleier å gi grei beskjed når det er på tide med en pause, og hverdagen er tross alt den viktigste du har.

    SvarSlett
  5. Jeg måtte le da jeg leste innlegget ditt på HB om lua. Disse barna kan få sagt det.
    Den nye lua ble flott, den blir han sikkert fornøyd med.
    Ha en fin helg,

    SvarSlett
  6. Denne lua må vel bli bra :) Heldig gutt som har så snill en mamma. Tror ikke jeg har vært innom bloggen din før, likte det jeg så og legger meg som følger!

    SvarSlett
  7. Kuleste lua da! Fikk nesten lyst til å lage meg en sånn en jeg også! :)

    SvarSlett