onsdag 20. januar 2010

Opperasjon UFO



Fytti katta jeg må være størst på UFO. Har sett igjennom alle merkeligste steder nå, å jeg har da litt å gjøre ferdig.

Jeg skal prøve å ta meg selv i nakken, å få ferdig minst en UFO i måneden. Nå har jeg ikke mange dagene igjen i januar, men om jeg må ta fatt på februar for å få ferdig denne Marius dressen så gjør jeg det. Da får jeg bare ta noe mindre i neste måned. Har jo en del små prosjekt.

Jeg har faktisk strikket ferdig et par pulsvarmere i alpakka, å det er kun festing av tråder igjen. Å de har jo vært strikket ferdig i 2 år. Jeg er ikke riktig god altså.

Marius dressen her, var tenkt til Vetle, å han er jo 4 år nå, så den har vært sånn en stund den også nå. Nå må jeg bare på mønster jakt.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min. Mye spennende å se her hos deg, og denn Marius-dressen er jo helt skjønn - selv om det er litt av en strikkejobb ! Håper du redder den fra UFO-livet :-)

    SvarSlett
  2. Så smart måte å gjøre det på. Lykke til!

    SvarSlett