tirsdag 26. januar 2010

Hverdags romantikk


Ja,hva skal man gjøre med romantikken og kjærligheten når man har 5 barn? Vi har jo ikke tid til kinoturer, restaurant besøk, SPA, og hotell opphold, å alt det som folk gjør for å holde på hverandre.
Så da må man ty til hverdags romantikken.Så i kveld stekte jeg et brød og ordnet med en kveldsmat innvitasjon til mannen min. Det var kjempe enkelt, jeg satte deigen tidlig i dag ettersom vi skulle ha ny stekte rundstykker til lappskausen i dag.
Gjemte unna halve deigen, å stekte brødet mens han dro å handlet.
Så nå skal vi kose oss med kveldsmat snart.
Enkelt og veldig hyggelig med slike overraskelser.

3 kommentarer:

  1. Det hørtes så koseligt ut med kveldsmat for to, Maria! Mannen min og jeg har innført fast stevnemøte på onsdager mellom 19-2030, da er datteren vår på Kulturskolen. Koselig! klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Hver onsdag ja, så trivelig. Det er viktig å ta vare på hverandre i en travel hverdag.

    SvarSlett