mandag 18. januar 2010

Hello Kitty pulsvarmere


Ja,da kan jeg endelig si, at også jeg har fullført strikkedelen på Lille Rosins hobbykalender.
Tusen takk for et herlig mønster LilleRosin. Å takk for små puff for å få de ferdig før januar var omme. Er ganske så stolt nå altså:-)
Denne måneden var det nemmelig hele 2 utfordringer i samme mønster.
1. Kan ikke fordra å strikke to likense ting. Derfor ligger det x antall enslige votter og sokker her hjemme.
2. Maskesting er ikke noe for meg. Syns ikke jeg får det gjevnt nok. Må si meg mer fornøyd med nr.2 faktisk. Den blekke så ille den sjø.

2 kommentarer:

  1. Kjempesøte hello kitty-pulsvarmerar! :D

    SvarSlett
  2. Du har fått deg ny blogg? Skulle innom å hilse på, og her kjente jeg meg ikke igjen :-)
    Skal legge deg til på bloglines og følge deg videre.
    Håper det går bra med deg.
    Pulsvarmerne du har strikket var kjempefine :-)
    Må prøve å lage slike til Hedda også.

    SvarSlett