søndag 31. januar 2010

Andre forsøk,litt bedre,men ikke bra nok.

I natt kom jeg meg ikke i seng. Jeg fikk se at en tidligere kollega av meg hadde blitt mamma, å da begynte jeg på et par tubesokker til den lille prinsen hennes. Så rastløs som jeg er til å begynne på noe nytt, kom jeg på at jeg lenge skulle ha bestilt mønster på noen baby kluter.
Det måtte jo være midt i blinken å begynne på nå. Så jeg kjøpte mønster her ,å satte igang. Første forsøk kan du lese om under her. Var kanskje kke noen lur ide å strikke om natta, mens øya holdt på å dette sammen. Tror de må ha gjort det ett øyeblikk også forresten. He,he...må nå le litt av meg selv.

Her er iallefall andre forsøk. Strikket med pinner nr 3 og Paris Må prøve å dampe den litt for å få frem mønsteret bedre.

6 kommentarer:

  1. Vart fin den :) Veit om ei dame som gikk på jobben med en blå og en svart sko, med ulik hælhøgde - uten å merke det hi hi.
    Klarer du å holde deg våken heile dagen no då, eller får du gå å legge deg nedpå litt? Ha ein fin søndag :)

    SvarSlett
  2. Syntes det var en flott klut jeg Maria ;o)) Imponert over at du har sittet oppe i natt...og du har jo noen som krever deg på dagtid også. Ha en flott søndag !

    SvarSlett
  3. Flott var den. Masse fint i bloggen din

    SvarSlett
  4. Eg pleier også å ha nokre slike netter, hadde ei inatt, men no var eg barnlaus i helga då. Veldig fin klut! Eg merker at eg strikker saktere når det er natt, kanskje fordi kroppen ikkje heilt tåler det.

    SvarSlett
  5. Fin klut, og måtte flire litt av nattestrikkinga di.

    SvarSlett